??

Samma dilemma idag igen, kan inte komma på någon rubrik. Det är inte alltid så lätt. Vi syndade idag och åt pizza till middag eftersom jag blev så himla sugen, sällan jag  blir det då pizza oftast äcklar mig. Idag var det gott iaf tills jag hade ätit upp hela och började må illa.
Innan vi åt tog jag och Tindra ett bad men det var inte populärt vill jag säga. Vet inte riktgt vad som har hänt, hon älskade att bada förut men nu börjar hon skrika när hon hamnar i vattnet. Har försökt med lite olika temperaturen och att hålla henne nära mig men ingenting funkar. Det är lite tråkigt, hoppas att det går över eftersom jag har anmält oss till babysim som börjar v.15. Hoppas

Nu är jag trött.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0