Härligt.

Idag har det varit sol hela dagen, härligt säger jag bara. Fick även sovmorgon imorse, vaknade i en tom lägenhet med en lapp ifrån PappaMats om att de hade gått ut på en promenad.
På eftermiddagen idag har jag varit inne och träffat tjejen som har hand om dokumentären, träffade producenten också. Hon berättade lite vad det handlade om och ställde lite frågor, vi får se om vi får vara med!

Frida har fixat lite med designen på min blogg, tack Frida!

Frida ställde nyss en fråga på mig vilket är en fråga jag oftast får höra, så nu tänkte jag lista lite vanliga frågor!
Är Nikki det riktiga namn? Ja, det är det.
Vart kommer du ifrån? Jag är svensk och ser mig inte som mycket annat men min pappa är ifrån Usa.
Eh, hm, du är lite brun, vart kommer det ifrån? Nähä, jo det så att min pappa är mörk.

Ni kan ju fylla på om ni undrar något


Kommentarer
Postat av: Hannah Banana

Är du mamma?
Neeee! Du är världens bästa mamma!
Puss!

2008-03-27 @ 21:58:09
Postat av: Cari

Hej.Grattis till Tindra 5 månader idag.alltså 5 månader sedan du, Nikki och Mats blev föräldrar.
En stor kram till er alla tre. Hoppas Mats blir bättre i ryggen. Kram från mig, gammelmormor, Mats sida.

2008-03-28 @ 08:04:04
Postat av: Tiger

Tack för en fin dag Nikki & Tindra. Jag fick övningsköra vagnen. Sötisar!

2008-03-28 @ 19:57:27
URL: http://tiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0