Omstart.

Jag känner mig som en ny männsika nästan, Tindra har krånglat de senaste nätterna men inatt sov hon bra och somnade om på morgonen så att jag fick en lite sovmorgon. Härligt
Jag försökte göra egen majspure imorse men gav upp efter ett tag eftersom det bara var krånligt och drygt att försöka få bort skalen, ska testa en annan grönsak/rotfrukt istället. Tindra är jätte matglad och skulle kunna äta tills det att hon sprängs men eftersom jag fortfarande vill att amningen ska vara största delen av den mat hon får så får hon bara smakportioner.

Mats är nere och hämtar FasterTillan och jag måste diska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0