Sol.

Ännu en dag med sol ute, hoppas att det kan bli vår snart för då ska jag börja använda nya vagnen. Hela familjen ska snart ne till bvc eftersom Tindra ska få spruta idag. Sen tar Mats henne och jag ska till sjukgymnastiken igen.
Sen blir det kanske en tur på stan med mamma, om Tindra är lugn hemma och inte hungrig. Sen bär det av till ica maxi för lite handling och till sist ska jag trycka i mig en godispåse och göra ingenting! Eller jusja jag skulle städa också...

Grattis Tindra 5 månader! =D

Kommentarer
Postat av: anne

kikar in igen ;)

2008-03-28 @ 10:35:52
URL: http://lyckligmamma85.blogspot.com
Postat av: Faster Ida

Grattis Tindra!!! =) *Krama från mig*

2008-03-28 @ 20:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0