Attans.

Nu såg jag att det inlägget jag skrev i förmiddags inte var inlagt, jätte skumt. Jag tog mig orken tidigare idag att ladda upp bilder, ni kan titta HÄR. Vagnen kan inte lagas fören i veckan så jag har lånat en vagn av Linda, inte världens bästa men den duger om jag måste ta mig någonstans. Testade att ta Tindra i bärselen men hon börjar bli så stor så det var mest tungt och jobbigt.
Nu ska jag slappa lite eftersom Tindra sover eftermiddag och hoppas på att Mats kommer hem snart, vi skulle behöva handla mat.
Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej och Hå! Jag har varit och firat Delta idag, som fyller 1 år nästa vecka. Det var hur mysigt som helst med vackert väder och mycket värme =)
Hoppas du haft en fin dag du mé! (L)

2008-05-31 @ 21:31:37
Postat av: Anna .... V inte W ;D

Jag har jättetråkigt och är på dåligt humör, fast det blev lite bättre av att titta på bilder av Tindras nya kläder. :))
Har väntat på att FedEx ska komma med ett paket hela dagen, men så visar det sig att de inte ens kommer idag bah! Och Noah är tråkig och spelar Call of Duty. Så nu går jag ut på promenad, det får vara nog med att sitta inne :)

2008-05-31 @ 23:49:33
URL: http://www.annasenja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0