Godkväll!

Vi kom hem för ett litet tag sen, svängde förbi mamma som satt och drack vin med en kompis. Jag ska mysa med mig själv, popcorn och film för hela slanten. Orkar inte skriva så mycket ikväll men återkommer kanske senare annars blir det imorgon. Jag är arg, ett hjul på vagnen har gått sönder. Det bara lossnade helt plötsligt vilket är något som absolut inte får hända, så nu kan jag inte ta mig någonstans. Min käre mor ska iaf hjälpa mig imorgon så att vi får ordning på allt och det blir antagligen till att köpa nya hjul vilket suger ekonomiskt. Hoppas att det går att lösa på annat sätt. Någon som kan hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0