Onsdagens lugn.

Jag är precis klar med onsdagsstädningen (ska bara dammsuga sovrummet men Tindra sover där inne just nu). Som vanligt har jag hunnit med en massa saker innan klockan 12 så nu har vi resten av dagen att göra vad vi vill på. Jag har lagaten omgång mat till Tindra ( 3 luncher), det blev sötpotatisgryta med köttfärs och persilja. Tindra tyckte det var jätte gott och somnade som en stock efter maten. Nu när jag har lite mamma tid ska jag fortsätta försöka lära mig photoshop vilket inte gick någe bra igår och kanske göra lite lunch till mig själv.

Här kommer bilder på kläderna jag köpte igår.
(bilderna blev lite stora, detta beror endast på lathet)

T-shirt och shorts ifrån Lindex.
image106

Vita bodies HM, rosa body Lindex.
image107

Grönblommig tunka ifrån HM på rea, strumpor ifrån HM och strumpbyxor ifrån Kappahl (som tyvärr var alldeles förstora)
image108

Kommentarer
Postat av: Cari

hej
vilka gulliga kläder. Tindra blir jättesöt i dessa, tror jag kram på er alla tre

2008-05-28 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0