Sovgott.

Nu är filmen slut och jag ska göra iordning mig för natten. Jag är fylld med danskänsla efter att ha sett stomp the yard och nu längtar jag till nästa helg då vi har dansföreställning, underbart! Jag är glad att jag har funnit dansen, den gör mig glad (inte lika glad som Tindra kan göra mig men glad). I sommar blir det 2 veckor fyllda med dans, dans och åter dans. Det är både läskigt och spännande, det är första gången för mig och jag hoppas att jag inte kommer vara sämst. Måste ta itu med min kondition och smidighet om jag ska ha någon chans, inte många veckor kvar men lite hinner jag. Jag ska klara det!

Godnatt för mig

Kommentarer
Postat av: frida

NÄR ska du ha dansföreställning?? jag e i södertälje nu o vill träffa dig! skulle va kul att se föresetällningen om jag e kvar här uppe oxå :)

2008-05-31 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0