Tisdag.

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen vilket har resulterat i dåligt uppdaterande på bloggen. Vi har hunnit med att äta lunch med mammagruppen, gå på promenad och vara nere på stan. En härligt dag måste jag faktiskt erkänna även fast jag fortfarande är lite bitter, men mammagruppen var trevlig och fick mig på gott humör.
Lyckades stöta på Nathalie nere på stan och hon hakade på mig och mamma, jätte trevligt! Jag hittade lite saker och efter att ha lyckats vara snål ett tag så kunde jag inte låta bli. Det kommer bilder på kläderna senare, sitter och försöker lära mig photoshop (så att bilderna blir lite bättre och roligare att se på). Tänker nog försöker göra en ny header till bloggen också, alldeles själv.

Ska försöka knula med photoshop nu samtidigt som jag tittar på film, men snart kommer det upp bilder. Förresten är det någon som kan berätta hur man laddar upp filmer på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag kan, jag kan! Jag mailar dig en liten beskrivning

2008-05-27 @ 22:51:21
URL: http://meandmymen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0