Brist.

Idag var inte det ideala bloggdagen. Har pluggat lite och tagit hand om min älskade sjukling som snorar och har sig. Nu sussar hon iaf sött bredvid sin papps som nog sussar lika sött han. Jag ska också krypa ner i sängen strax och mysa ner mig. Det blir mer skrivande imorgon hoppas jag, dansar på kvällen men bloggen ska jag nog allt hinna med.
Visst har jag blivit duktig?

Tindra har lärt sig lite nya saker på senaste tiden. Förutom att hon dansar som en tok (och då menar jag inte vaggar fram och tillbaka utan hon slänger och viftar med armarna och skakar på huvudet) så har hon lärt sig att snurra runt till hon blir yr, snyta sig om man frågar "kan du snyta dig Tindra?" då fräser hon ut, börjat lära sig handrörelserna till imse vimse spindel och hämta bezzies koppel för att gå ut med henne. Hon börjar bli stor min lilla tjej!

Tindra som liten.



Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0