Dags för plugg.

Tindra sover lunch och jag har slagit mig ner i soffan för att skriva mitt engelskaarbete. Tänkte passa på att skriva några rader eftersom jag har lovat att uppdatera bloggen mer. Vi hade det mysigt ute i lekparken och fick sällskap av Emma och Malte efter ett tag. Vi har testat den nya pulkan och den var klart populär även fast vi inte åkte så mycket idag. Vi var nog ute i ca 2 timmar innan det var dags att gå in för att laga lunchen. Jag älskar snön och tänker passa på att njuta av den medan den fortfarande ligger kvar på marken.


Kommentarer
Postat av: Saddie

Nikki, ja beundrar dig verklien. Du verkar lyckas med så mycket på en gång. Jag har inte läst din blogg på läge men jag kommer nog börja nu! /Sandra

2008-11-23 @ 12:10:28
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: O

Alltid rosa ;)

2008-11-23 @ 17:12:24
Postat av: Anonym

gud vilket söt dotter du har =) så vackra ögon.

2008-11-24 @ 00:43:21
URL: http://williamsmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0