Engelska.

Det går inge bra för mig med att skriva mitt engelska arbete. Jag är trött och behöver egentligen städa, Tindra är vaken och jag skulle helst gå ut på promenad igen. Arbetet ska vara en diskussionsuppsats om Jane Austen och Sir Walter Scott. Jag har inte ens läst igenom faktan jag har hittat och har ingen aning om hur jag ska få ihop det. Till råga på allt har jag glömt min engelska mapp i skolan. Engelskan är nog det ämne jag har svårast för för tillfället. Vi har en ny lärare och vi jobbar helt annorlunda.
Någon som vill hjälpa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0