Fnatt.

Egentligen borde jag ligga i sängen och sova nu, men ja så är det inte. Satt och tittade på tv och kom på att jag var tvungen att räkna lite matte idag, så det var bara att sätta sig ner och göra det. Nu är det iaf klart och jag ska bara bada innan jag hoppas i sängen. Fick lite fnatt när jag spolade i badvattnet och började städa; torkade av borden och sopade golvet. Sen jag flyttde hemifrån gick jag från att vara en stökig människa till att vara en person som får panik så fort det är rörigt. Hur det blev så vet jag inte, jag vet bara att jag hatar när det är rörigt men är dålig på att städa. Eller ja, jag gör mitt bästa men att organisera är inte min starka sida. Därför känner jag också att jag bara vill flytta just nu, börja om från början och rensa ut allt skräm som gömmer sig i kartonger och lådor omkring i lägenheten. Hjälp mig?

Oh no, kom precis på att ni inte har fått någon bild idag. Det är väll bara att leta upp en fin antar jag så att ni har något roligt att titta på.

Här spenderar jag mina dagar, detta under en mattelektion.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie Hultengren

absolut, det kan jag göra.

2008-11-28 @ 11:39:00
URL: http://emeliehultengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0