Good day mate. (stavning?)

Tindra sover och jag har precis skrivit klart mit engelska arbete, äntligen! Inte direkt det bästa arbetet jag har skrivit men med tanke på den konstiga uppgiften duger det helt klart. Ska strax sätta igång med matte igen, väntar på att Oliven ska äta färdigt först. Dagen har varit som alla andra dagar och lika skönt var det att komma in genom dörren och få en välkomnade kram från en glad Tindra. Har lite sovmorgon imorgon men det kommer inte märkas eftersom jag måste ta ett tidigare tåg för att slippa missa bussen och lämna Tindra hos mamma.
Jag har bestämt mig för att det ska bli bak i helgen eftersom det är advent. Jag, Mats och Tindra ska göra oss en ny tradtion och tillverka varsitt pepparkakshjärta med namn på att hänga upp i fönstret. Roligt!

Se ya.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilekn rolig traditionsidé:)

Så gjorde jag när jag var liten:P

2008-11-25 @ 21:32:45
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0