Ibland blir inte allt riktigt som man planerar.

Tindra ville inte sova länge imorse och låg och lekte med mina telefon medan jag försökte hitta ork att kliva upp ur sängen. Plötsligt ringer det och halvsovandes som jag var fattade jag först ingenting. Det var iaf Rosmarie som ringde ifrån stallet och undrade om jag kunde hjälpa de på lördag. Jag tror det var mitt svar eftersom vi egentligen hade tänkt baka då men samtidigt behöver vi verkligen pengar så det är klart att jag ska jobba. Så nu ska jag jobba på lördag och jag kommer vara en tröttmössa, men det går säkert bra. Får se om vi hinner baka på lördag annars så får vi helt enkelt bara göra det på söndag.
På söndag smäller det, då är det första advent! Det blir potatismos med julkorv, lussebullar, pepparkakor och glögg för hela slanten. Jag älskar julen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är utmanad :)

kika i min blogg :)

2008-11-27 @ 17:44:34
URL: http://emelisch.blogg.se/
Postat av: Sara

jag älskar oxå julen. :) du är f.ö. utmanad av mig med! ;) haha. stackare. <3

2008-11-28 @ 15:33:40
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0