Rosa...

Fick nyss en kommentar ifrån min klasskamrat Olivia om att det alltid är rosa, hon syftade på bilden i ett tidigare inlägg. Ja, Tindra har mycket rosa saker. Många kan säkert tycka att det är onödigt och dumt att sätta på henne en massa rosa men faktum är att jag älskar rosa och har gjort det länge. Att jag sedan fick en liten tjej skadar inte;)

Ser att det har hittat hit en massa nya människor eftersom Julia länkade till mig i sin blogg. Är ni här för att stanna eller bara förbi i farten? Lämna gärna ett avtryck och skriv exempelvis om vad ni får för första intryck av bloggen.
Välkomna alla nya och godkväll på er alla gamla trogna läsare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Rosa är fint. :) Jag tycker oxå om rosa. Och gör man som du.. och har brunt med i leken oxå så blir det ju dubbelt så bra helt enkelt. Själv önskar jag ju såklart att de hade funnits mer blå/brunt. ;) PUSS! Och kul att du börjat skriva lite mer.

2008-11-24 @ 09:26:07
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: malin

Men Rosa tillhör ju när man har flicka:).Min tös har oxå mkt rosa:) Och min son har mkt blått:).

Mkt söt tös du har:) hur gammal e hon?.

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0