Sweet dreams.

Tindra stackaren har blivit sjuk. Hon ligger inne i vår säng med Mats och snorar och har sig. 3 nya tänder har hon fått också, allt på en gång. Jag ska strax gå in och göra de sällskap men först ska jag mysa ner mig lite i soffan och läsa Gossip Girl - Allt och lite till. Som ni vet är jag något besatt av Gossip Girl serien som går på tv (kanal 5 söndagar kl.19.00) och bestämde mig för att testa på böckerna. Serien är helt klart bättre men böckerna är ändå läsvärda och passar perfekt som läsning på pendeltåget. Jag har tur också, även Mats har fastnat för GG så vi båda sitter som spända inför varje nytt avsnitt. Wonderbar!


Dags att krypa till sängs, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: SARA

GG-NÖRDAR!!!!!

2008-11-25 @ 18:31:10
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0