Trött.

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, har haft fullt upp. Tiden bara flyger fram och snart är helgen slut, jag har inte ens märkt att den har börjat.
Imorse ringde väckarklockan 05:20 och efter några snoozningar sa det att det var dags att gå upp, dags att åka iväg till jobbet. 06:45 var jag i stallet och satte igång med allt som skulle göras. Kan säga att tiden gick fort trots att jag mockade hela 13 boxar, aj min rygg. När jag kom hem vid 15:00 hoppade jag in i duschen och satte sedan igång med att baka.
Slängde i mig två mackor för att försöka förtränga avsaknaden på lunch. Linn hjälpte mig att baka pepparkakor och lussebullar innan det var dags att slänga ihop en middag till oss. Hej och hå, jag fick inte sitta ner och ta det lugnt fören efter jag la Tindra vid 19:15.
Mats är borta ikväll och jag är alldels ensam. Ringde mamma och sa att jag behövde ha hunden eftersom jag inte gillar att sova ensam. Nu är hunden här iaf och jag fick en påse chips på köpet. Har precis tittar på en film som var helt okej och funderar allvarligt på att gå och lägga mig trots att den bara är 22:30, skönt lär det vara åtminstonde. Nej, nu orkar jag inte skriva med!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0