Trött som aldrig förr.

Jag är riktigt trött idag, att gå upp 05.20 är inte riktigt min grej. Dagen har varit helt okej iaf, Tindra har varit jättesnäll den tiden vi var i skolan. Lyckades få alla rätt på matteprovet vilket jag är väldigt STOLT över, man måste ju få skryta lite!
Maten står på spisen och jag ska snart börja rulla köttbullarna, hemmagjorde är bäst. Hoppas att Mats kommer hem snart eftersom jag ska ner och dansa ikväll, som alla andra onsdagar. Veckan börjar lida mot sitt slut vilket är väldigt skönt, är alldels för trött känner jag. Sen är det bara 3 veckor till innan det blir jullov och hur skönt är inte det?
Skulle egentligen ringt barnomsorgen idag eftersom vi inte fått svar om dagisplats än, självklart glömde jag bort det och ska ställa alarm så att jag inte glömmer det igen.

Nu smet Tindra, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0