Gossip Girl.

Kanske låter jag jätte töntig just nu men jag kan inte hjälpa det. Jag älskar Gossip Girl! Både jag och Mats har suttit som fastklistrade vid datorn för att se på de senaste avsnitter efter att Tindra har somnat. Jag vet inte vad det är som fascinerar mig men hela serien får mig att vilja fortsätta titta och framförallt för att shoppa kläder. Jag tittar och suktar efter alla de vackra kläderna de har på sig. Då längtar jag genast tills det att jag börjar jobba och äntligen få köpa fina kläder och uppdatera både min och Mats garderob (Mats har nog mest behov). Jag vill ha skor, klänningar, kjolar och nytt smink. Drömma kan man alltid göra, jag får ta lite i taget nu. Jag behöver köpa en ny mascara, vilket jag har skjutit upp på i flera veckor. Alltid en början inte sant?

You know you love me
xo xo Nikki

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, mascara är ju inte det viktigaste i livet.. så det kan ju få vänta hur länge som helst! Tindra är ditt viktigaste och inget du behöver köpa för pengar. Kärlek räcker gott och väl! Hihi. ^^, Snart är det kalas hos er och vi längtar. Tindrisen blir så stor som ett helt år ju. Och vi har redan slagit in paket. le Puss & Kram & Godnatt från oss i Södertälje Hamn! <3

2008-10-19 @ 21:52:17
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo egentligen borde vi väl göra så men jag kan inte höra henne gråta..:(

Men stoffe kan allafall lägga henne oftast så det är skönt!

2008-10-20 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0