GRATTIS TINDRA 1 ÅR!

Grattis min älskade dotter på din 1-års dag. Ett helt år har redan gått, ett år fyllt med kärlek och glädje. Det senaste året har varit det bästa någonsin, det har inte gått en dag utan att jag tänkt på hur fantastiskt det är att vara mamma. Det första levnadsåret är nog det mest händelserika året som finns. Det har varit en spännande resa och trots att det kanske är lite sorgligt att lämna den har vi ännu mer framför oss. Tindra bara växer och växer och jag älskar att se och få vara med om hennes framsteg.
Jag har sagt det förr men säger det igen, JAG ÄLSKAR DIG MITT VACKRASTE!

Kommentarer
Postat av: Tuva oh hennes mamma&pappa

GRATTIS Tindra på födelsedagen!

Hoppas du får en underbar dag och har jätteroligt:)

Massa kramar från oss

2008-10-28 @ 10:26:53
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: Olivia

Grattis på födelsedagen Tindra! Ät mycket tårta och kakor från mig :)

2008-10-28 @ 12:59:50
Postat av: Anonym

Grattis!!! :D:D

2008-10-28 @ 22:49:42
Postat av: Jentan

Grattis!!! :D:D

2008-10-28 @ 22:50:16
URL: http://lilljentans.blogg.se/
Postat av: Frida

Hälsa grattis grattis till Tindra från mig! :)

Ett år går verkligen fort, fast samtidigt har det hunnit hända mycket. Skumt de där..

Hoppas allt är bra och att vi kan ses snart!

Kram Frida

2008-10-28 @ 23:36:52
Postat av: Sara

Grattis Tindrisen <3 Hann aldrig skriva igår. Men vi ses iallafall på Lördag!

2008-10-29 @ 09:38:55
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Hannah Banana

Grattis i efterskott!

2008-10-29 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0