Hallå!

Kände att det var dags att skriva igen eftersom det så sällan händer nuförtiden. Mats är inne och lägger Tindra och jag passar på att ta det lite lugnt efter min första praktikdag hos travtränaren Hans Owe Sundberg. Jag är trött men det brukar man vara när man sover dåligt. Lite för mycket på hjärnan just nu och trots att Tindra sover hela nätter så gör inte jag det eftersom jag sover oroligt.
Helgen har varit superbra. Jag möttes i fredags av att Mats hade fixat mys med ljus och rosor och sedan lagade han en supergod middag till oss båda. Vi fortsatte myset på kvällen genom att titta på 2 filmer han hade hyrt till oss. Älskar dig!
Lördagen började med att vi gick ut till lekparken alla 3 och lekte i över en timme trots att det regnade. Senare begav vi oss ner på stan för att köpa lite födelsedagspresenter till Tindra och där mötte vi även de 2 sötnosarna Tiger och Rasmus. <3 På kvällen var vi hembjudna till Anneli och Henke som bjöd på riktigt god mat, renstek stod på menyn. Vi spenderade resten av kvällen där, spelade kort och hade det trevligt medan barnen sov.
Igår var det först babysim och sen så följde vi med Anneli och Henke på marknad i Nykvar där vi spenderade ett par timmar med att göra av med allt för mycket pengar. Vi avslutade sen med fika hemma hos Anneli och Henke. Tack för en väldigt trevlig helg!

Ja, som sagt har min 2 veckors långa praktik period precis börjat och den spenderar jag på ett travstall i Taxinge. Just nu är jag mest förvirrad med tanke på att det var första dagen men jag hoppas på att det kommer gå bättre snart. Ska försöka uppdara mer men det verkar inte gå speciellt bra för mig.
Ha det bra sålänge!

(här skulle det vara en bild, men datorn vägrar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0