Ibland är jag klok.

Jag fick nyss ett smågulligt mail ifrån min älskade morfar. Jag blev påmind om att jag inte har skrivit hur det gick med kattunge frågan. Jag och Mats kom tillsammans fram till att vi skulle vänta, jag hann inte ens ringa min mamma. Jag vill gärna ha en liten kattunge men ja, det är smartast att vänta. Men i framtiden ska vi ha en, allergivänlig eller inte!

Sista dagen på praktiken idag. Det är skönt men ändå lite tråkigt, jag har trivts så bra. Tur att jag ska dit och jobba på söndag, samma jobb men betalt. Kan det bli bättre? Jag fick en liten slant för idag också, eftersom jag hade ställt upp och byta dag. De är verkligen söta därborta, de hade tom ett litet paket till Tindra som hon ska få öppna imorgon. Tack!

Ja, imorgon blir min älskade dotter ETT HELT ÅR. Jag har inte riktigt förstått än att det var ett helt år sedan hon kom. Idag är det ett år sen hon var beräknad. Min bebis är ingen bebis längre, hon är ett barn. Det mest fantastiska och underbaraste barnet som finns!

Kommentarer
Postat av: Cari

Stort Grattis till Tindra 1 år idag och ett Grattis till dig, Nicci och Mats som varit föräldrar i 1 år. Var rädd om varandra.

Kram från gammelmormor Cari

2008-10-28 @ 07:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0