Kattunge.

Jag vill verkligen ha en kattunge. Idag fick jag ett sms ifrån Tindras faster som undrade om vi ville köpa en kattunge. Jag sa att jag skulle meddela henne nu under kvällen hur vi skulle göra, men jag har verkligen ingen aning om hur vi ska göra. Jag är ju egentligen lite allergisk, och risken finns ju att Tindra också kan bli det. Samtidigt kostar det lite pengar också men jag vill verkligen ha en katt. Och nej mamma, jag vill inte ha Castor. Hur ska jag göra? Mats tycker att vi borde vänta till han börjar jobba igen och vi får mer pengar. Men jag vill nu ju! Sen vill jag inte att kattungen ska gå ensam hela dagarna så då kanske vi tar Castor också. Just nu vet jag varken ut eller in, det är jobbigt när man får ett erbjudande som är svårt att stå emot. Ska ringa min mamma och rådfråga lite men jag vet nog redan hennes svar. Ack ack, jag är förvirrad.

Kommentarer
Postat av: stormammuten

Jag tycker isåfall att du ska testa med Castor först för om Du eller Tindra inte fixar det så kan jag ju alltid ta tillbaka honom, men om du köper en ny så är det svårt att placera om en vuxen katt!!!



Så det så!

2008-10-26 @ 17:10:14
Postat av: Hanna

Vill du bli veckans blogg? Jag väljer ut en vinnare runt klockan nio ikväll. Lycka till :)

2008-10-26 @ 17:17:15
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0