Ny vecka.

Så var den nya veckan igång igen och jag sitter här snart påväg till skolan som vanligt. Vi har varit uppe i dalarna i helgen på Rättviksmarknaden och haft det jätte trevligt. Tack alla som var där!
Den här veckan har jag 4 prov + 2 arbeten att göra vilket betyder att jag inte kommer att ha något liv när jag kommer hem ifrån skolan. Ett prov är redan idag och det är är i hästkunskap. Massor att läsa på och jag har ingen aning om vilket hon tycker är viktigast, vi får se hur det går helt enkelt!
Nu ska jag slänga i mig resten av frukosten och börja bege mig ner till tåget. Förlåt för att jag är så dålig på att skriva men ni kanske förstår varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0