Praktik.

Jag har det jättebra på min praktik. Trots att jag kanske inte får göra så mycket så trivs jag istället och alla är väldigt trevliga. Det känns även som att jag lär mig något, eller snarare massor varje dag. Igår frågade Rosmarie om ja kunde tänka mig att jobba helg om de behöver folk eftersom det ibland blir ont om folk när de åker på tävlingar.  Jag hade lite svårt att bestämma mig eftersom jag mest av allt bara vill vara hemma med Tindra men försökte även tänka på att det inte kommer bli allt för ofta plus att vi kommer få in lite extra pengar ibland. Samtidigt kommer jag lära mig otroligt mycket av att jobba i ett travstall, så ja jag tackade ja.
Det blir nog inge köra idag eftersom det bara är 3 hästar som ska köras, jag hoppas på en lugn och härlig fredag.
Jag ska bara äta upp min frukost och sen är det dags att börja röra sig ner mot bussen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul! =D Det är alltid skoj med lite extra klirr i kassan ;P.

Hoppas ni har det bra där hemma! Saknar dig! <3 Kramiz

2008-10-17 @ 10:59:04
Postat av: Diana

Jag har skrivit ett inlägg om unga mammor på min blogg, skulle vara roligt att höra din åsikt! Kommentera gärna!! :) KRAM// Diana

2008-10-18 @ 12:51:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0