Trouble.

N beeing spotted sitting front of her computer totaly obsessed with gossip girl. Not only gossip girl is in her mind, it fills with trouble thoughts about the economy. It´s hard beeing a young parent, especially when she's not having a real income. Well, her choice but at lest she can feel better when she's looking at  that beautiful little child smiling at her. Or maybe i shouldn't say not at least, that kid is her whole life.

You know you love me
XOXO


(Ja, jag är medveten om att jag är.. vad man nu ska kalla det. Kan åtminstonde lugna er med att jag har tråkigt och att det är dags att sova)


Kommentarer
Postat av: Stormammuten

Jag älskar er av hela mitt hjärta! Om ni bara visste hur bra ni är och hur imponerad och stolt jag är. Puss.

2008-10-22 @ 07:43:41
Postat av: Sara

jag vet! ekonomi är jobbiga grejer. tro mig, jag förstår dig verkligen.

2008-10-23 @ 10:09:44
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0