Vill ha!

Satt och kollade lite på blocket när jag blev sugen på att kolla efter kattungar eftersom jag gärna vill ha en. Då kommer de upp, mina älskade rex katter. Den här gången var det devon rex men oj så söta, jag dog nästan. En sån ska jag ha! Kanske inte nu, men senare när jag har råd. De kostar ju bara 6000 kr st och jag skulle vilja ha två, jag får nog ta och sno Diezel ifrån mamma istället.

Igår ställde sig Tindra upp alldeles själv framför mina ögon. Hon skulle plocka upp en sak från golvet och satte sig ner för att sedan ställa sig upp som om hon aldrig har gjort annat. Duktiga busfia!

Kommentarer
Postat av: Sara

åh. hon bara växer och växer och lär sig mer och mer.. snart är hon 15 och springer efter killar som hon sedan drar hem och mamma nikki blir tokig. hihi! oh vad jag älskar dessa små bustroll som bara är helt underbara! Hoppas vi ses i helgen. <3

2008-10-09 @ 12:23:53
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Det är jag som är man i huset!

Tur att du är en sådan bra mamma i den här familjen. annars hade vi inte kommit långt :P

Bra jobbat med bloggen vi hejar på:)

puss å kram

2008-10-13 @ 00:48:36
Postat av: Anna

Kikar in och säger hej =)

//ANNA

2008-10-13 @ 11:07:18
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: Anneli

Söt liten flicka du har. :)

2008-10-13 @ 19:24:33
URL: http://brellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0