Första stegen!!!

Idag när jag satt på samhällskunskapen ringde mamma till min telefon och utbrast att Tindra precis tagit sina första steg! Hon, Mats och Tindra var ute i skogen när Tindra fick en blomma att hålla i. Den tyckte hon var jätte fin och stod helt själv en lång stund, när mamma sen ropade kom så gick Tindra till henne. Hela 3 steg tog hon, jag antar att skorna vi köpte till henne i helgen gav henne lite extra stöd. Jag är lite ledsen över att jag inte fick se de första men jag kommer nog få se många steg i framtiden av min fantastiska dotter.

Nu ska jag leka lite med Tindra innan det är läggdags men ville bara berätta den underbara nyheten!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Oh va kul!

Längtar tills min börjar gå & prata.

2008-09-11 @ 21:33:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul :)



Jag var barnvakt en gång åt Meja då gick hon också tre steg och det var bara jag hemma. SÅ var bara jag som såg hennes första 3 steg!

2008-09-11 @ 21:40:56
Postat av: Sandra

Åååååh vad roligt! =D Krama henne från mig!

Puss

2008-09-12 @ 11:04:29
Postat av: Agnes

Oooooooh, hon är så stooor :'D

2008-09-13 @ 01:48:39
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Hannah Banana

grattis!

2008-09-13 @ 14:55:44
Postat av: Tiiger

Vad roligt. Vad duktig du är lilla Tindrisen! Vi måste ses snart igen. <3

2008-09-14 @ 23:41:30
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Faster Ida

ÅÅåh vad kul !!! =D Grattis Tindrisen!

2008-09-16 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0