Fredag.

Jag sitter och äter frukost, snart är det dags att åka den långa vägen till skolan igen. Jag är på bättringsvägen iaf, vet inte riktigt hur ont jag egentigen har eftersom jag äter värktabletter men de tar snart slut och jag har helgen framför mig så jag hoppas på på det är bättre. Höger öra som var det som gjorde ont har åtminstonde blivit bättre men ungefär samtidigt som det blev bra svullnade mitt vänstra öra upp istället, men men.
Idag har jag valt något som jag vet att jag kommer tycka är väldigt obekvämt efter ett tag. Jag har nämligen utsläppt hår, men det kommer fluffa tills sig och då ser det inte lika bra ut som det gör när man går hemifrån.

Nu försvann min hjärna.

Kommentarer
Postat av: linda

hej hoppas allt är bra med dig vill bara säga att du har en jätte fin dotter hon är sjukt söt du borde lägga in fler bilder på henne :) din bloggdesign är dessutom jätte fin hur har du gjort de lite hjälp kanske? puss o kram :)

2008-09-21 @ 20:50:00
Postat av: Julia

Ja Tuva har åkt framåt sen hon var 6 månader:) Hon tycker absolut inte om att åka åt andra hållet:P

2008-09-21 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0