Mörkrädd.

Just nu ligger jag i sängen, gjorde något jag aldrig gör vilket är att ha datorn i sovrummet. Jag sover ensam idag, eller ja Tindra är här men Mats är borta på 25 års kalas. Eftersom vi inte har någon tv i sovrummet kände jag att jag behövde ta med datorn in, har nämligen varit lite rädd ikväll. Lägenheten känns konstig och läskig, låter konstigt gör den också så jag längtar mest till morgondagen då Mats kommer hem igen.
Tindra har gått hur mycket som helst idag, nu släpper hon en om man inte följer med henne ordentligt med handen. Hon har inte riktigt förstått sig på att man kan ställa sig upp själv men jag antar att det kommer sen. Stolt är jag, det är det minsta man kan säga. Vurpat några gånger har hon gjort också men oftast säger hon inte ett knyst utan vill bara upp igen och fortsätta, de andra gångerna brukar det gå över rätt fort. Hon är så duktig min tjej!


Kommentarer
Postat av: Sara

OOH VAD ROOLIGT! Vilken tjej. Ni får komma hem och gå hos mig någon dag! :)

2008-09-28 @ 13:02:34
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw gu va fort tiden går gumman

2008-10-17 @ 16:04:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0