Ny dag.

Natten är förbi iaf, ska snart ner till apoteket och köpa nya värktabletter. Ringde till vårdguiden eftersom de är de som kan boka besök åt en om man behöver på helgen. Hon tyckte inte att det verkade som om att det var akut utan att jag kunde vänta och ringa vårdcentralen imorgon, hann knappt säga något mer innan hon avslutade samtalet. Just nu kan jag inte ens tugga eftersom det är svullet och gör ont. Värktabletterna hjälpte inte inatt men jag lyckades somna ett tag ändå. Jag vet inte om jag kommer orka gå såhär i över ett dygn till innan de gör något åt det, jag har verkligen ont. Jag har inte heller lust att stanna hemma ifrån skolan imorgon eftersom vi har en massa som behöver göras, jag behöver verkligen vara där. Missa babysimmet kommer jag göra idag också så Mats och Tindra får åka dit själva och det är jättetråkigt.
Dagen börjar inge vidare men jag hoppas på att det blir bättre snart för jag orkar inte ha det såhär.
Nu ska jag försöka klä på mig och ta en långsam promenad ner till apoteket.

Kommentarer
Postat av: Hannah Banana

Fan va taskigt att bara lägga på utan att bry sig! Du borde ringa igen och tvinga dom att ge dig tid. Krya på dig!

2008-09-14 @ 11:47:57
Postat av: Sandra

Hoppas att du mår bättre idag! Puss

2008-09-15 @ 11:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0