Sömnlös natt med smärta.

Jag vill sova men jag kan inte eftersom mitt öra gör så fruktansvärt ont. Jag har eksem i hörselgångarna och eftersom jag inte har kunnat låta bli att klia har mitt ena öra blivit värre, svullnat upp och gör  ajaj ont. Jag tog 2 alvedon för ett tag sen med hopp om att kunna få sova igen men de verkar inte vilja hjälpa den här gånger. Det var även mina 2 sista alvedon vilket betyder att jag måste vänta tills apoteket öppnar innan jag kan göra något åt mitt onda öra. Funderar på att ringa närakuten imorgon, eller jag måste nästan göra det för jag står inte ut längre.
Jag har förflyttat mig med täcka och kudde ut till vardagsrummet eftersom jag inte klarade av att ligga inna i sovrummet länge. Här kan jag åtminstonde försöka få tiden att gå med tv och dator, i sovrummet låg jag bara och snurrade runt och kved lite av smärta. Jag hoppas att natten vill gå fort, för annars vet jag inte vad jag ska göra.
Hjälp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0