Stolt mamma!

Fick klagomål av min mamma nyss där hon hotade med att skicka ett nytt sms om att jag är värdelös på att blogga nuförtiden. Men jag svarade bara att jag har bättre saker för mig och att bloggen hamnar rätt långt ner på listan tyvärr.
Vi har nyss haft besök av Mats mormor, Mats mosterJenny och Tindras faster/Mats syster Ida. De var här och fikade lite, busade lite med Tindra och gav Tindra en ettårspresent i förväg. Tack!

Igår hade jag ett sånt där "stolt mamma" moment. Jag och Tindra busade i köket medan middagen stod i ugnen och rätt som det var släpper hon stolen hon står emot och tar en massa steg fram till mig, alldeles själv! Hon har ju tagit ett par steg förut men nu gick hon en bra bit, jag är så stolt över mitt lilla busfrö.

Nu ska vi iväg till Melina som fyllde 1 år igår, GRATTIS. De ska ha lite kalas och så, det blir tårta och massa mums. Efter det ska vi iväg på 50 års kalas och spendera resten av kvällen där. Det blir bara jag och Tindra idag eftersom MAts ska iväg på 25 års kalas.
Fullt upp det vill säga, så det är inte så konstigt att bloggen hamnar lite efter.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, vi tänkte åka dit, pratade lite kort om det iaf, Lena måste kolla hur hon jobbar bara, hihi :D

2008-09-27 @ 13:21:21
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Julia

Hehe, jag är lite vimsig:P Minst sagt..Men vad duktig Tindra är!! Så fort tiden går:)

2008-09-27 @ 22:06:25
Postat av: Sara

Man får låta bloggen hamna lite efter. Det är Okej! (När man har barn.. haha) <3

2008-09-28 @ 13:03:50
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0