Värdelös.

Fick ett jättefint sms av min älskade mamma för ett litet tag sen; Nu är du värdelös på att blogga igen. Tack mamma!
Jag vet att jag är dålig men jag hinner inte riktigt med, försöker få allt att gå ihop men ibland fungerar det inte riktigt precis som jag har tänkt mig. Helgen har varit bra, den försvann lika fort som den kom tyvärr. Jag ska gå och lägga mig tidigt för en gångs skull trots sovmorgon imorgon, tänkte passa på att sova en riktig natt idag på ca 9 timmar istället för de 5-6 timmarna det annars brukar bli.
Igår var vi på Neos ettårskalas, tänk så stor han har blivit! Nästa helg är det kalas igen och då är det Melina som fyller ett, helgen efter det är vi bjudna på ännu ett som vi antagligen inte kan gå på men då är det Wiljah som fyller ett.

Idag har vi varit med Tiger och Rasmus + deras mamma/mormor Mia, vi gick en promenad upp till torekällberget för att titta lite på djuren, barnen sov så vi "vuxna" fick njuta av de söta små krabaterna istället. Det blev ett par timmar där uppe innan vi gick hem till deras mamma/mormor Mia och åt lite pannkakor, väldigt smidigt eftersom hon bor väldigt nära oss. Ni kanske undrar varför jag skriver deras mamma/mormor Mia, men det är för att även min mamma heter Mia (vilken även Tindra är döpt efter, åtminstonde som andranamn).

Ett litet inlägg blev det iaf, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tiiger

tack för den dagen. det var myyys! <3

2008-09-22 @ 21:19:56
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0