Bra start på veckan!

Nu är jag hemma igen efter att ha åkt in till stan för en arbetsintervju. Intervjun gick jättebra och jag kommer att börja jobba där efter studenten. Det känns fantastiskt skönt att faktiskt veta att jag inte behöver leta jobb längre och kan istället fokusera på att ta studenten och flytta. Sen vet jag inte om jag kommer trivas med jobbet men jag tänker ge det en chans och ge allt för att få det att fungera nu när jag har hittat ett jobb där jag faktiskt tjänar helt okej med pengar samtidigt som det kommer att fungera med Tindras dagistider.
Har inte tid att skriva mer nu eftersom jag ska dammsuga, plocka iordning tvätten innan jag hämtar Tindra på dagis om en halvtimme.


Kommentarer
Postat av: Faster Ida

Men å va kul! Grattis!

Men berätta va de va för jobb då =D

Kram

2009-04-06 @ 15:55:19
Postat av: Faster Ida

Men å va kul! Grattis!

Men berätta va de va för jobb då =D

Kram

2009-04-06 @ 15:55:33
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Grattis. :)

2009-04-07 @ 11:22:33
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0