En bok om och för unga föräldrar.

Jag har glömt att berätta hur det gick för mitt projektarbete jag skrev på förut där jag intervjuade unga föräldrar för att sedan skriva en bok om just unga föräldrar. Jag blev jättenöjd med slutprodukten även fast allt kanske inte blev som jag hade tänkt mig från början. Min samhällskunskaps lärare tyckte att den var jättebra och vi ska sätta oss ner en dag och leta efter lite bokförlag att skicka in den till. Man vet aldrig vad som händer men det är roligt att försöka, sen spelar det ingen roll om de är intresserade eller inte.

Tack alla som hjälpte till och svarade på intervjuer!

Kommentarer
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Oh :) berätta mer när det är klart!!

2009-04-05 @ 10:47:53
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Oh :) berätta mer när det är klart!!

2009-04-05 @ 10:48:09
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0