Påsken tar aldrig slut.

Upptäckte precis att jag har glömt bort att skriva på flera dagar. Har haft fullt upp dock inte med påskfirande vilket man skulle kunna tro utan med att göra...ja jag vet inte. Lite påsk firade vi igår iaf med ägg målande och lite påskäggsbyte.
Just nu sysselsätter jag mig med att ta igen allt pluggnde jag har skjutit upp hela veckan. Har en del saker som ska vara färdiga på tisdag och ja, jag är långt ifrån färdig. Har även prov på andra kapilet i Matte E på tisdag och jag borde börja med att räkna färdigt kapitlet. Nu låter jag jättelat men jag har bara tappat pluggandan lite nu i slutet.

Har en hel del bilder på kameran jag vill lägga in. Ska nog lägga in de på datorn ikväll så de kommer förmodligen upp senare!

Glad påsk till er alla där ute och speciellt till min älskade Mårrfar som är nere i Frankrike. Vi tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Faster Ida

hellu,tack för idag de va skoj å hälsa på er!

Hoppas de går bra med allt ditt plugg! Har du en mailadress som jag kan skicka Aubergill receptet till? maila den till min mail: ida[email protected]



kram

2009-04-12 @ 19:59:05
Postat av: emma

Va länge sedan jag var inne här, inte bra :P

Men du ploppade upp på min msn nyss, och då tänkte jag att jag måste kika in. Underbara fina bilder du har på skruttan :D

2009-04-20 @ 02:24:41
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0