Siesta.

Jag har tagit en liten middagspaus framför datorn med juice och riskakor. Tindra sover lunch fortfarande och Mats håller på att plocka undna här hemma innan det är dags för migg att dammsuga och skura golven.
Förmiddagen har vi spenderat ute i lekparken med Nathalie och Vincent vilket var trevligt om man bortser från att Tindra inte var på bra humös och var sur nästan hela tiden. När det var dags för lunch gick vi hem och papps fick ta över medan jag åkte ut i skogen med mamma och hunden för att sedan handla lite mat på ica maxi.
När Tindra har vaknat ska jag städa det sista och den beger vi nog oss ut i det underbara vädret en stund till och blåser lite såpbubblor. Glömde kameran i förmiddags men ska komma ihåg att ta med den ut nu senare.
Underbara våren!


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Sötfia. :)

2009-04-05 @ 16:17:15
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0