Underbara underbara dag!

Nu är vi hemma igen. Fläskfilen står i ugnen och snart ska potatis också in. Vi har mysmiddag idag med en massa god mat!
När vi kom ut innan bestämde vi oss för att ta en promenad ner och hyra film och sen gå en omväg hemma. Solen sken och Tindra satt nöjt i vagnen och tuggade på ett äpple. Vi stannade för att köpa varsinn klass och gick sedan längs vattnet och diskuterade lite semesterplanen. Vi kommer satsa på ungefär 2 veckor uppe i dalarna i sommar och bara njuta av ledigheten. Jag har lyckats förtränga allt som rör skolan idag och har lyckats bara njuta av det underbara vädret och min underbara familj. Underbara dag!




Kommentarer
Postat av: elli

Vad roligt att du har börjat blogga mer. Har ni hund?! Vad för hund? Skit kul med boken också. Haha jag har också tänkt skriva en bok om och för unga föräldrar. Haha nu lägger vi dom planerna på hyllan. Hälsa Mats

2009-04-05 @ 08:52:58
URL: http://ellixoxo.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Ni är så fina!

2009-04-05 @ 16:18:04
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0