090813

Redan onsdag och jag har blivit sådär dålig på att blogga igen. Jag skyller på att det är för att jag inte kan lägga in några bilder på datorn vilket känns otroligt tråkigt. Har en hel del fina bilder där som jag vill få upp men jag antar att det får vänta. Trodde först att det var fel på sladden men har nu upptäckt att det förmodligen är kameran som är trasig, inte alls roligt. Får troligen börja kika efter en ny vilket inte är en billigt affär. Nog om det, hittade datasladden till min mobil idag så det kanske blir lite mobilbilder den närmaste tiden.
Jag har börjat på mitt "nya jobb" med att sitta i telefonen om kvällarna och de två kvällarna som jag nu har jobbat har faktiskt gått över förväntat. Det enda dryga är att det tar alldeles för lång tid att pendla och jag börjar redan tröttna på att åka tåg på kvällen.

Jag går in i vecka 26 (25+0) imorgon och jag förstår inte riktigt vart tiden har tagit vägen. Det börjar bli dags att ge sig ut och börja inhandla och fixa allt som ska fixas innan det är dags för lillasyster att titta ut. Jag längtar som en tok eftersom i samband med förlossningen kommer vi få vara hemma hela familjen tillsammans igen och det finns inget bättre. Jag kan inte säga något annat än att jag är en otroligt lyckligt lottad människa!

Några bilder som låg i mobilen.






Kommentarer
Postat av: Matilda - Mercedes mamma & Mini i magen

Va mysig mage du har! '

Vilken vecka är du i nu?

2009-08-18 @ 11:31:58
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Hanna

:)

Glad för din skull vackra Nikki!

Sötaste busungen Tindra är också!

Hoppas allt är bra med dig.

Kram Hanna

2009-09-02 @ 10:14:32
URL: http://rya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0