forts.

Har spenderat morgonen med att läsa lite om olika yrken och även kollat upp lite mer om hur det var med meritpoängen osv. Skulle jag nu vilka bli läkare, måste jag behörighetskomplettera vilket gör att jag bara kan söka genom kompletteringsgruppen där det är högare konkurrens, som om att det behövs? Allt detta för att jag för 4 år sen när jag gick ut grundskolan inte visste vad jag ville bli och då valde fel gymnasium. Ska man idag ha en chans att kunna bli vad man vill ska man veta det redan som liten och då välja ett rent natur/sam program.
Så om jag nu ska ha en chans att komma in ligger det alltså på högskoleprovet, för det är knappt att det känns värt att komplettera och sedan förmodligen ändå inte komma in. Så vad säger ni, 2.0 på högskoleprovet i höst? I wish...

Kommentarer
Postat av: Faster ida

You can do it!! Å om det inte går första gången.. fortsätt tills det gör det ;)

2009-08-06 @ 14:10:00
Postat av: Renée

http://reneesmedhult.blogg.se/2009/august/bloggkedjan.html



Kolla in bloggkedjan - ett bra sätt för oss småbloggar att synas lite mer :)

2009-08-06 @ 14:46:58
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, kompletera inte då blir det nästan omöjligt att komma in sen tror jag. Satsa på högskoleprovet, du får plugga mkt inför det så klarar du det:) KRAM

2009-08-06 @ 22:46:16
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0