Gullunge.

Imorse innan vi skulle iväg till dagis pillade Tindra med sin dockvagn och docka som vanligt. Efter att igår badat dockan i handfatet har hon kommit på att det går att ta av dockans kläder (eftersom jag gjorde detta för att dockan skulle torka). Idag tog hon av dockans alla kläder och upptäckte till sin förskräckelse att dockan inte hade någon blöja. Hon gick in i badrummet och hämtade en av sina blöjor för att senare försöka sätta på dockan den alldeles alldeles för stora blöjan.
Sötpropp!

En suddig bild från igår när Tindra körde omkring med katten i vagnen. Bilden är tagen med mobilen och det blir lätt suddigt. Måste även tillägga att den lila dockvagnen som är på bild är min från när jag var liten.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja hade oxå en sån dockvagn när ja var liten. Men en vinröd :D

2009-08-26 @ 16:10:06
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Agnes

Naaaaaaaaw, va charmigt!

2009-09-01 @ 00:45:07
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0