På tiden.

Kände att det var på tiden att skriva igen. Dagarna bara flyger iväg så jag har inte koll på något alls.
I söndags var vi på kalas hos min kusin som har fyllt 7 år och Tindra var nog i paradiset. En hel hög med äldre barn som både tog hand om henne och lekte med henne. Jag borde adoptera en 7-10 årig lekkamrat till Tindra.

Sen har veckan bara flygit förbi och jag vet knappt ens vad vi har gjort. Idag har vi iallafall bakat scones till frukost, varit nere och lekt i lekparken och även där stött på Tindras dagis (eller ja, förskola som man egentligen ska säga). Det finns inga tvivel på att hon trivs på dagis, idag när de skulle gå tillbaka från lekparken till dagis medan Tindra skulle vara kvar hos mig blev hon jätteledsen och ville gå till dagis istället.
Vi fortsatte iaf ner på stan en sväng efter lekparken innan det var dags att gå hem och äta lunch. Efter att Tindra sovit gick vi ut igen och spenderade tiden fram till mellis ute i lekparken och på promenad. Vi kom nyss hem och har hunnit få i oss lite fruktsallad och slappar nu lite i soffan innan det är dags att börja med middagen.

Ikväll kommer Mats moster hit på en kopp te, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0