Söndag.

Det är varmt ute, soligt men VARMT. De flesta njuter av att vara ute och jag antar att de flesta ligger på stranden och latar sig. Eftersom våran bil typ är trasig igen kommer vi inte någonstans. Jag hade helst åkt till standern och legat där hela dagen och då hade Tindra fått bada. Men som det ser ut nu känns det som att vi sitter fast hemma, vi har tvättid och kan därför inte åka iväg någon längre stund. Vi var ute i lekparken i förmiddags men det är helt enkelt FÖR varmt att bara vara ute i solen utan att kunna svalka sig i vattnet och liknande. Kanske bara jag som är kinkig men jag svimmer nästan ute i solen. Vi spenderar därför eftermiddagen inomhus, vilket låter otroligt tråkigt. För att åtminstonde inte bara ruttna ska vi bege oss in i badrummet och ta fram lite fingerfärger och måla  badkaret. Vi ska även försöka få tag på en bil så att vi kan åka och storhandla, kylskåpet är snart helt tomt.

Nåja, hoppas att ni njuter av det fina (varma) vädret!

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Varmt var det verkligen igår! Jag var i Järna och plaskade i vattnet jag! :)

2009-08-10 @ 17:14:00
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 16:10:52
Postat av: Anonym

Uppdatera :)

2009-08-12 @ 17:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0