Tillbaka till verkligheten.

Jag har sen i lördagsnatt då vi kom hem igen försökt skriva blogg med det har gått utan resultat. Har nog inte riktigt velat komma tillbaka till verkligheten där semestern är slut och det ska börja jobbas och fixas igen. Inte går det att lägga in bilder på datorn från min kamera, misstänker att sladden är trasig och utan bilder blir det helt enkelt inte lika roligt att skriva.
Jag har idag iaf varit inne och pratat med en av mina chefer om jobbet och vi har kommit överens om att jag ska gå från medlemsvärvare ute på stan till att sitta i telefon där på kvällarna. Något som gör att jag förmodligen kommer orka jobba samtidigt som Tindra slipper gå långa dagar på dagis. Jag och Mats kommer däremot få mindre tid tillsammans men eftersom det bara handlar om en period på ca 3 månader så får det gå. Så efter att jag har gått den nya utbildningen kommer jag jobba 3-4 kvällar i veckan och då handlar det bara om 4 timmars pass. Mycket av min ångest har släppt och jag fasar inte längre från att gå till ett jobb som jag inte riktigt orkar med.

Nu ska jag försöka få sladden att fungera till kameran så att ni kan få se lite bilder från våran härliga vecka!

Kommentarer
Postat av: Julia

Aha, det kanske var det jag gjorde fel.

Ja uch, det är inte lika kul när det blir vardag igen. Kände samma förra eckan när allt började för oss.

KRAM

2009-08-03 @ 23:58:22
URL: http://ungmamma89.blogspot.com
Postat av: barnshoppingbloggen - VINN leksaker för 300:-!

Välkommen till barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

2009-08-04 @ 22:13:50
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0