Underbara helg?

Äntligen helg och visst är det skönt. Men idag har dagen inte börjat någe vidare. Jag mår inte så bra, får som en konstigt känsla över bröstet och känner mig svag och eländig. Vet inte varför det blir så men jag börjar nästan misstänka att jag har dåligt blodvärde igen trots att jag äter en järntablett om dagen. Ska iaf till barnmorskan på onsdag igen så då får vi se, till dess får jag stå ut. Inte nog med det så har Tindra varit helt otroligt grinig imorse och jag har ingen aning om varför. Hon ville inte borsta håret, hon vill inte sätta på sig kläderna, det duger inte att bli tröstad. Just nu sitter hon i sin saccosäck och tar det lugnt. Vi ska strax gå ut och leka, eller ja om det inte hade varit så grinigt hade vi nog redan kommit ut. Men som jag mår och med en väldigt bestämd dotter så tar det lite längre tid.
Nej, nu har jag bara klagat. Jag är glad ändå, men vissa dagar börjar helt enkelt inte bra!

haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det inte är något alvarligt! tänker på dig ofta:)

2009-08-16 @ 22:37:26
Postat av: Marie

Hej! Tack för din kommentar!

Ja Breaking Dawn kommer bli en jävligt bra film, men har hört att dom ska dela upp den i ca 3 olika filmer eftersom det händer så mycket i just den filmen. Men ja närmast är ju New Moon nu, ska bli riktigt spännande att se den :)



Får gratulera till kommande bebis också :) Va skoj! Vet ni vad det blir?

Kram Marie

2009-08-18 @ 21:59:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0