26 december.

Godmorgon tänkte jag precis skriva men det är egentligen inte speciellt mycket morgon längre och jag har varit vaken ett bra tag. Idag känner jag mig otroligt seg och tråkig. M och T är ute och leker i snön medan jag sitter inne med D i soffan. Egentligen skulle vi följa med ut men eftersom morgonen bara försvann och D precis hade somnat så fick vi stanna inne istället. Tråkigt, men så blir det ibland.
Efter lunch ska vi väg till elgiganten och spana in rean lite, jag ska köpa en extern hårddisk till datorn och M ska kolla på tvspel. Senare kommer en av Ms vänner hit och leker lite med oss, jag ska sysselsätta mig med att få min dator att må lite bättre genom att föra över allt till en extern hårddisk och bränna ner alla bilder på cdskivor och sen installera om windows.




Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

JÄTTEFIN BILD PÅ DIG NIKKI!! Och på barnen också.. Kul med ny kamera. Vill också ha!

2009-12-26 @ 19:28:08
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

2009-12-27 @ 02:21:20
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0