27 december.

Nu är julen helt över. Satt uppe alldeles för länge igår och rensade bland alla bilder på datorn, efter x antal timmar hade jag åtminstonde lyckats få bort ca 5000 bilder. Nu ska vi snart röra oss ner på stan och kolla in rean lite. Ikväll ska vi iväg till min mårrfar på lite släktmiddag så jag får fortsätta med att få min dator att må bättre lite senare. Allt ska över på min nya externa hårddisk och alla bilder ska brännas. Sen återstår det bara att installera om windows men det kanske dröjer. En sak kan jag lova iaf att när jag har fått iordning på datorn kommer bloggen blogg bli bra mer aktiv nu när jag har fått en bra kamera.


Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Jiippii! Mer aktiv blogg = Glad Tiger

2009-12-27 @ 18:06:40
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0