30 december.

Snart är 2009 slut, ett bra år som tar slut iår. Men än är det inte slut, vi har imogon på oss att få ut det allra sista av år 2009. Vårat nyårsfirande kommer bestå av middag hos Anneli, Henke och Linnea plus ett annat par vänner till dem. Antagligen kommer barnen först busa gärnet och när de har somnat blir det förmodligen spel för oss "vuxna".
Just nu väntar jag på att T ska somna så att M och jag kan parkera i soffan resten av kvällen. Jag sitter iofs redan här. När han kommer ska han få ta D en stund och jag tänkte försöka dricka en kopp te, något som inte alltid hinns med nuförtiden. Nåväl, det börjar bli jobbigt att skriva med en hand, D sover nämligen på min andra. Jag ska istället sätta mig (eller ja jag sitter ju redan) och önska att det inte blir allt för kallt ut imorgon, fast jag är glad att vi får snö över nyår också. Ett perfekt slut på år 2009, både vit jul och nyår!




Kommentarer
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

låter som att ni kommer få en riktigt trevlig nyårsafton!

2009-12-30 @ 23:24:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


NIKKI
Ibland tar livet plötsliga vändningar och då gäller det att hänga med. Jag är en 20årig 2barnsmamma med som spenderar dagarna med mina galna kollegor på Södertäljes största nöjestidning och min lediga tid hemma med två små söta monster.





RSS 2.0